Oferta pracy KPP w Krakowie na stanowisku kierownika kancelarii tajnej w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Komenda Powiatowa Policji w Krakowie 31-263 Kraków ul. Łokietka 205 Ogłoszenie nr 144741 z dnia 11.11.2024 roku. Dołącz do nas jako: kierownik kancelarii tajnej Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Liczba stanowisk
1
Wymiar etatu
1
Status
nabór w toku
Miejsce pracy
Kraków
ul. Łokietka 205
Ważne do
22 listopada
2024 r.
Wynagrodzenie
zasadnicze
4731,37 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów zawierających informacje niejawne do adresatów w KPP oraz do adresatów poza KPP i równoczesne prowadzenie ewidencji tych dokumentów i materiałów.
- Sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania oraz prowadzenie tych urządzeń ewidencyjnych oraz przekazywanie dokumentów dla poszczególnych komórek zgodnie z dekretacją.
- Rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych, sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez funkcjonariuszy komórek organizacyjnych.
- Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie ich upoważnionym policjantom i pracownikom
- Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby /pracy w innej jednostce lub komórce organizacyjnej.
- Obsługa niejawnych stanowisk komputerowych funkcjonujących w KPP w Krakowie.
- Sprawdzanie poprawności archiwizowania materiałów niejawnych przeznaczonych do złożenia w składnicy akt .
- Na polecenie Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych w KPP przygotowywanie protokołów z przeprowadzonej inwentaryzacji rocznych materiałów, dokumentów niejawnych zaewidencjonowanych w kancelarii tajnej.
- Prowadzenie teczek oświadczeń majątkowych funkcjonariuszy, ich udostępnianie zgodnie z regulacjami do analizy właściwym przełożonym oraz przekazywanie do jednostek organizacyjnych Policji (przy przeniesieniu).
- Zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii a także weryfikowanie pod względem zgodności z przepisami wykazu osób upoważnionych do przechowywania materiałów niejawnych poza kancelarią tajną .
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej
- Bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, w szczególności o prowadzeniu kancelarii tajnych oraz umiejętność ich stosowania w praktyce.
- Bardzo dobra znajomość przepisów w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych , sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru oi stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji.
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe administracja
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań lub związanym z koordynowaniem pracą ludzi
- Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych potwierdzone zaświadczeniem
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli " ściśle tajne"
- Umiejętność interpretowania przepisów i stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność analitycznego myślenia i odporność na stres
- Wiedza techniczna w zakresie obsługi fizycznych i technicznych środków zabezpieczeń
Co oferujemy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
- "Trzynaste" wynagrodzenie,
- Dodatek za wysługe lat (powyżej 5 lat) od 5 % do 20 % wynagrodznia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- Mozliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej,
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego z godnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj
do 22 listopada 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144741"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Krakowie
31-263 Kraków ul. Łokietka 205
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+48478357609
- Dokumenty należy złożyć do: 22.11.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze