Rekrutacja do pracy w KPP Kraków

Oferta pracy

Inspektor w Zespole Administracyjno - Gospodarczym Komisariatu Policji w Świątnikach Górnych

Komenda Powiatowa Policji w Krakowie

31-263 Kraków ul. Łokietka 205

print as PDF

Ogłoszenie nr 156887/ 07.10.2025

Dołącz do nas jako:

inspektor

w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Komisariatu Policji w Świątnikach Górnych

#administracja publiczna

Liczba stanowisk

1

Wymiar etatu

1

Status

nabór w toku

Miejsce pracy

32-040 Świątniki Górne ul. Królowej Jadwigi 12

Ważne do

17 października 2025 r.

Wynagrodzenie
zasadnicze

4967,95 zł brutto

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi dziennik korespondencyjny obejmujący dokumentację wpływającą i wychodzącą z Komisariatu Policji oraz rejestruje ją w systemie "IntraDok" oraz programie " Poczta Specjalna"
  • Przyjmuje, rejestruje i nadaje do wysyłki, korespondencję i przesyłki do innych jednostek ( praca w systemie RPS) i instytucji i osób fizycznych (praca w systemie E-Nadawca), celem prawidłowej wymiany korespondencji
  • Obsługuje program informatyczny "System Wspomagania Obsługi Policji" celem rejestracji absencji i nadgodzin funkcjonariuszy Komisariatu
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu i dekretacji przez Komendanta i Z-cę Komendanta Komisariatu oraz wydaje za pokwitowaniem sprawy poszczególnym funkcjonariuszom
  • Prowadzi składnicę akt Komisariatu dla dokumentów jawnych i niejawnych, celem zapewnienia właściwej archiwizacji dokumentów
  • Kompletuje, przechowuje i zapoznaje policjantów z aktualnymi przepisami, wytycznymi oraz pismami, celem wykonania przez nich zadań zgodnie z przyjętymi procedurami prawa
  • Prowadzi rejestry związane z funkcjonowaniem jednostki tj. Elektroniczny Rejestr Nośników Wymiennych, Ewidencja Sprzętu, Ewidencja stempli
  • Sporządza wykazy kategorii przetwarzania danych osobowych "DODO" i "RODO" oraz upoważnień do przetwarzania danych osobowych
  • Sporządza wykazy dodatkowych należności - zwrot kosztów dojazdu do pracy funkcjonariuszy Komisariatu
  • Prowadzi ewidencję delegacji funkcjonariuszy oraz ewidencję świadczeń dla policjantów z tytułu "DU 45%"

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub samorządowej
  • znajomość przepisów i procedur kancelaryjno-biurowych
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, dobrej organizacji pracy, pracy w zespole, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku w pracy biurowej lub o podobnym zakresie zadań

Co oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • "Trzynaste" wynagrodzenie
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo- Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Miłą atmosferę w pracy

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

Realizacja spraw związanych z obsługą kancelaryjno-biurową Komisariatu Policji w Świątnikach Górnych. Powierzone do wykonania zadania mają charakter jednolity i nie wymagają od pracownika kreatywności i głębokiej analizy przedmiotowej sprawy. Pracownik konsultuje z przełożonym problemy wynikające podczas realizacji trudniejszych zadań. Pozostałe obowiązki wykonuje zgodnie z  przepisami i procedurami określającymi tryb działania dla każdego wykonywanego zadania. Wykonywane zadania nie wiążą sie z podejmowaniem uznaniowych decyzji. Niedogodności związane z pracą to stres spowodowany terminowością zadań. Praca administracyjno-biurowa, w siedzibie Komisariatu Policji w Świątnikach Górnych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy w wymuszonej pozycji ciała. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane z poruszaniem się po budynku Komisariatu. Stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze budynku, nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu ( brak windy) nie są odpowiednio dostosowane toalety i ciągi komunikacyjne. Praca z wykorzystaniem komputera i sprzętu biurowego. Uwaga: W przypadku osób, które podejmują pierwszy raz pracę w słuzbie cywilnej w myśl art.35 ust.3 Ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r o służbie cywilnej (Dz.U.2024.409), pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony 12 miesięcy. Po odbyciu służby przygotowawczej oraz uzyskaniu pozytywnej pierwszej oceny w służbie cywilnej- umowa o pracę na czas nieokreśłony.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórke organizacyjną oraz nr ogłoszenia 156887. Aplikacje nie spełniające wymagań, jak również złożone po terminie  nie bedą rozpatrywane.

Nie rozpatrujemy ofert wysłanych drogą elektroniczną ( przez e-maila).

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e -mail i nr telefonu).

Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.

 

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" wydane przez Policję, ABW lub SKW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r poz. 742)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

Aplikuj

do 17 października 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156887"

na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Krakowie
31-263 Kraków
Ul. Łokietka 205

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

+48478357609

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Pliki do pobrania

  • 19.05 KB
Powrót na górę strony